![](https://rermork.org/wp-content/uploads/2024/06/B10-PW-3-3-C_ល្បែងគូសភ្ជាប់ស្បែកជើង_Picture-Matching_Shoes-scaled.jpg)
ធនធានទាំងអស់
![](https://rermork.org/wp-content/uploads/2024/06/B10-PW-3-3-C_ល្បែងគូសភ្ជាប់ស្បែកជើង_Picture-Matching_Shoes-scaled.jpg)
![](https://rermork.org/wp-content/uploads/2024/06/B10-PW-3-2-C_ល្បែងគូសភ្ជាប់សម្លៀកបំពាក់_Picture-Matching_Clothes-scaled.jpg)
ល្បែងគូសភ្ជាប់សម្លៀកបំពាក់ (សខ្មៅ)
![](https://rermork.org/wp-content/uploads/2024/06/B10-PW-3-1-C_ល្បែងគូសភ្ជាប់ផ្នែកខាងមុកនិងខាងក្រោយ_Picture-Matching_Front-Back-scaled.jpg)
ល្បែងគូសភ្ជាប់ផ្នែកខាងមុកនិងខាងក្រោយ (សខ្មៅ)
![](https://rermork.org/wp-content/uploads/2024/06/B10-PW-2-2-C_ល្បែងគូសភ្ជាប់រូបភាពដូចគ្នា_Matching-Materials-scaled.jpg)
ល្បែងគូសភ្ជាប់រូបភាពដូចគ្នា (សខ្មៅ)
![](https://rermork.org/wp-content/uploads/2024/06/B10-PW-2-1-C_ល្បែងគូសភ្ជាប់រូបភាពគ្រួសារដូចគ្នា_Matching-Family-Members-scaled.jpg)
ល្បែងគូសភ្ជាប់រូបភាពគ្រួសារដូចគ្នា (សខ្មៅ)
![](https://rermork.org/wp-content/uploads/2024/06/B10-AT-5-1-C_ល្បែងផ្គុំរូបមុខដែលដូចគ្នា_កាត_Match-The-Faces_card-scaled.jpg)
ល្បែងផ្គុំមុខដែលដូចគ្នា
សកម្មភាព ៖ ល្បែងផ្គុំមុខដែលដូចគ្នា សិក្សាសង្គម៖ គំនូរនិងសកម្មភាពកសាង៖ ការយល់ដឹងនិងពេញចិត្តចំពោះសិល្បៈតាមរយការបង្កើតជារូបភាពផ្សេងៗ៖ គោលបំណង៖ វិជ្ជាសម្បទា៖ ប្រាប់បានពីរបៀបបត់ រោយ ដេរ ត្បាញ សូនរូប ផាត់ពណ៌ ហែក បិទ បត់ កាត់… ដើម្បីបង្កើតជារូបភាពផ្សេងៗ។ បុរេគណិត៖ បរិមាណនិងចំនួន៖ ការគិតនិងវិភាគឱ្យបានគ្រប់ជ្រុងជ្រោយ៖ គោលបំណង៖ វិជ្ជាសម្បទា៖ ប្រាប់ពីចំនួននៃរូបភាពនិងលេខដែលត្រូវផ្គុំនិងផ្គូរផ្គង។ រយៈពេល៖ ៣០ នាទី ឧបករណ៍៖ សន្លឹកកិច្ចការដែលមានមុខ (អ្នកអាចទាញយកនៅក្នុងគេហទំព័របស់អង្គការរ៉ឺម៉កកង់បីសម្រាប់កុមារបាន👉https://rermork.org) កាវស្អិត កន្ត្រៃ ក្រដាសរាម ដីខ្មៅពណ៌និងដីខ្មៅ កម្រិតសិក្សា ៖ មធ្យមនិងខ្ពស់ ការរៀបចំ៖ រៀបចំសម្ភារដែលត្រូវលេងក្នុងល្បែងឱ្យបានគ្រប់គ្រាន់ ដើម្បីឱ្យមានភាពងាយស្រួល។ សេក្ដីណែនាំ៖
![](https://rermork.org/wp-content/uploads/2024/05/Level-3-WB8_សម្គាល់លេខនិងចំនួន-២១-៣១-គម្រប_KN_21-31-cover_page-0001.jpg)
![](https://rermork.org/wp-content/uploads/2024/05/Level-2-WB7_សម្គាល់លេខនិងចំនួន-១១-២០-គម្រប_KN_11-20-cover_page-0001.jpg)
![](https://rermork.org/wp-content/uploads/2024/05/Level-1-WB6_សម្គាល់លេខនិងចំនួន-១-១០-គម្រប_KN-1-10-cover_page-0001.jpg)
![](https://rermork.org/wp-content/uploads/2023/09/20230905_082948.jpg)
បង្វិលផ្គូផ្គងចំនួន
ប្រភេទសកម្មភាព
សកម្មភាពកសាង
កម្មវិធីសិក្សា
ពាក្យ, លេខតាង, សកម្មភាពកសាង, សិក្សាសង្គម, បុរេគណិត, រាប់ចំនួន, គូរភ្ជាប់, បរិមាណ និងចំនួន, ភាសាខ្មែរ, ព្យញ្ជនៈ, ស្រៈ, ពាក្យផ្ទុយ